Etiketter

Jag ska åka hem till Östergötland över helgen så vi körde veckans vägning imorse.

Veckans resultat: – 0,6 kg
Total viktnedgång: – 14,1 kg

Jag nådde idag ytterligare ett delmål då jag passerade ett tiotal på vågen, wohoo! Tidigare har jag även uppnått delmålen att gå ner 10 kg samt 10 % av min ursprungliga vikt. Nästa delmål blir 19 kg totalt (5 kg i taget är planen).

De senaste veckorna har det rullat på bra och vågen har visat nedgång de senaste tre gångerna. Vad har jag gjort då? Jag har undvikit för mycket mjölkprodukter, fokuserat på ägg till frukost (yoghurt 10 % ibland på helgen), ingen alkohol de senaste två veckorna, fokuserat på att äta tre mål om dagen, försökt att hålla LCHF-godsaker till bara helgen o då helst bara en dag, motionerat betydligt mer och börjat varva PW med löpning.